sobota, 16 kwietnia 2016

Dziś kolejny trudny dzień za mną
Dziś męczy mnie bezsenność 
Godzina 4 lokalnego czasu w Polsce jest już 6 rano,
a ja usnąć nie mogę, dziś jakiś przybity dzień miałam mimo tego że nic szczególnego się nie działo.
Dopadła mnie dziś chwila słabości, po raz kolejny schowałam twarz w ręce i zaczęłam bardzo płakać wcześniej myśląc o tym że od dawna już nic mi nie wychodzi, nic się nie udaje, nic nie jest tak jak powinno być.
Po co Tu jestem ? po to żeby nic mi nie wychodziło by innym mogło się udawać ?.
Nie wiedziałam co robić, byłam sama, sama ze sobą rozdarta od środka coś pękło we mnie, wspomnienia, żal i ból wróciły.
Zadzwoniłam do Swojego ,,Przyjaciela,, On jak Nikt inny umie mnie pocieszyć, rozmawialiśmy bardzo długo wiedział że tego potrzebuje. Sam mówił że gdybym poczuła się samotnie mam do niego zadzwonić a on pomoże mi jak tylko będzie mógł tak i było tym razem. 
Fajnie jest mieć kogoś bliskiego komu można się wyżalić, wypłakać on wysłucha i pocieszy. Tyle tylko czy dobrą osobę
 wybrałam ? właśnie jego..

Księżniczka z Własnej Bajki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz