czwartek, 21 kwietnia 2016

Witam was kochani.
Dziś 21 kwietnia, każdy miesiąc ma ten 21 dzień
kiedyś był on dla mnie szczególnie ważny.
Ale od bardzo krótkiego czasu stał się taki jak inne dni miesiąca.. Mało ważny.

Wstałam dzisiejszego ranka, miałam lekcje nauki jazdy potem do domciu, obudziłam mojego przyjacielaa..
Dzień jak co dzień się szykuje.
chyba nic specjalnego się dziś wydarzyć nie może.
Nie ma na co liczyć.

Mijają kolejne dni a moje sprawy sercowe wyglądają ciągle tak samo .Nic nowego 
-Mój książę z bajki na pewno się do mnie nie odezwie, nawet pewnie nie pamięta że istnieje ktoś taki jak ja.A jednak jestem tu i marzę by dostać od niego choć jedną krótka wiadomość, ale to tylko marzenia.

-Mój były ciągle nie daje mi spokoju i robi co może bym wróciła, ale ja już go nie potrzebuję nie po tym jak bardzo mnie skrzywdził. Dziś mnie na chwilę odwiedził i widzę to ze jest mu ciężko pogodzić się z tym że odeszłam.Ale takie życie ja tez muszę żyć bez swojego ukochanego za którego mogła bym oddać wszystko co mam, nawet swoje popieprzone życie.

-Przyjaciel.. Z moim przyjacielem utrzymujemy kontakt widujemy się codziennie w pracy, przyjeżdża do mnie na noc. Ostatnio usłyszałam od niego że jest we mnie strasznie zauroczony a gdy do mnie przyjechał już lekko wcięty powiedział mi że mnie kochaaa..
Ale nie wzięłam tego na poważnie potraktowałam to jako żart z jego strony. Tego wieczoru usłyszałam to jeszcze raz..
Sama nie wiem co o tym myśleć nie chcę by nasza przyjaźń się skończyła. Dobrze się przy nim czuje, o wszystkim możemy porozmawiać, doradzi,wesprze i przytuli a przede wszystkim mogę być po prostu sobą...

Co dalej się wydarzy jak to wszystko będzie wyglądało to dobre pytanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz