wtorek, 24 maja 2016

Hej kochani, póki co mam same problemy na głowie.
Mieszkanie, praca i zycie w polsce musze to ogarnać w 9 dni a to nie takie proste.

W głowie mam totalny bałagan,gubię się chciała bym by mój książę  z bajki zwrócił na mnie jakoś uwage co kolwiek...
Napisałam do niego na fb, odpisał i calkiem normalnie pisalismy. Zaproponowałam mu spotkanie po moim przylocie powiedział że jeszcze sie zgadamy bo.. Ma problemy z swoja dziewczyną i chce poświęcić jej wiecej czasu..
Chciała bym aby to mi poświecał swój wolny czas, chciała bym być ta ważną dla niego znowu.
Kiedyś było tak pięknie, wielka miłość... Czy kiedyś mi przejdzie ? Czy ja kiedyś się wyleczę ?
Chciała bym Aby nasze relacje sie naprawiły by poczuł coś do mnie tylko jak to zrobić :( Kocham Cie mój Panie M :(
Szkoda że nie wiesz jak bardzo mi Ciężko, szkoda że nie wiesz co czuję i co myślę. A może i wiesz bo przeciez powiedziałam Ci o tym po roku bez kontaktu.. Może udowodnie Ci to kiedyś.
Udowodnię Ci to że kocham Cię nad życie i nigdy nie przestanę.
Zrobie wszystko by Cię odzyskać !! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz