środa, 11 maja 2016

Hej kochani..
Od mojego ostatniego postu już troszkę minęło.
Co się działo ?
Hm pracowałam,dni wolne kłótnie z byłym impreza w pracy.

Mój były wciąż nie daje mi spokoju, ciągle prosi bym wróciła że się zmieni i będzie dla mnie lepszy ale ja mu nie wierze bo wiem ze gdy do niego wrócę będzie dobrze na początku a potem wszystko wróci do starej normy.

Może nie uwierzycie ale pisałam z moim KSIĘCIEM Z BAJKI!
Tak z nim !!! Z tym który odszedł 3 lata temu a ja nadal żyć bez niego nie potrafię.To była krótka rozmowa ale na pewno poprawiła mi humor na kilka dni.

Przyjaciel- Z moim przyjacielem dobrze się dogadujemy :)
Fajny z niego chłopak.. Nie piszemy już tak jak wcześniej, prawie zero wiadomości czy rozmów przez telefon.
Nasze relacje troszkę się zmieniły ale nadal się przyjaźnimy.
Może w nim coś się zmieniło w stosunku z uczuciami co do mnie. Tego nie wiem..Ale przecież to on mi mówi ciągle bym się tylko w nim nie zakochała.. a jeśli on się zakochał ?

Ktoś nowy..
Tak pojawił się ktoś w moim życiu.
...
ktoś nowy. jak ?
Może to śmieszne ale nasza rozmowa zaczęła się na Facebooku.
Zaczęliśmy ze sobą pisać i myślę że oboje się sobie spodobaliśmy.Jesteśmy z jednego miasta w Polsce, mamy wspolnych znajomych a my się nie znamy :D
Śmieszne jest to że on zna MOJEGO KSIĘCIA..
Tego którego tak kocham.. Są przyjaciółmi.
Problem jest w tym taki że on jest w Polsce a ja jestem tu, tak daleko od mojego kraju.Co z tego będzie dalej ? nie wiem. Czas pokarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz